My Academy – Störst i Sverige på läxhjälp

0771-46 00 00

Idag: 09.00 - 18.00

Idag: 09.00-18.00

Idag: 09.00-18.00

Idag: 09.00-18.00

Idag: 9.00-17.00

Idag: Stängt

Idag: 12.00-17.00

Välj det faktureringssätt som passar dig

Vi strävar efter att faktureringen ska vara så smidig som möjligt för dig som kund. Du har därför två val. Du kan antingen välja att få dina fakturor som e-faktura eller i traditionell pappersform.

E-faktura

Vi erbjuder möjligheten för dig att få dina fakturor elektroniskt via e-faktura. Det elektroniska alternativet har många fördelar jämfört med den traditionella pappersfaktura som du får hem i brevlådan. Dels hamnar fakturan direkt i din internetbank och ser exakt likadan ut som pappersversionen. Då fakturan finns online minskar även risken för att den kommer bort och du undviker dessutom den fakturaavgift som tillkommer på pappersfakturan. Inte minst är det elektroniska alternativet bra för miljön. Du har möjlighet att beställa e-faktura om du betalar dina räkningar via någon av följande banker: SEB, Handelsbanken, Swedbank, Nordea, DnB NOR, Danske Bank, Länsförsäkringar Bank, ICA Banken, SBAB Bank, Skandiabanken och Sparbanken Syd.

Så här gör du

Faktura i pappersform

Som kund kan du som vanligt få hem dina fakturor i pappersform. Till skillnad från den kostnadsfria e-fakturan tillkommer en fakturaavgift på 30 kr per faktura vid val av pappersalternativet.

Villkor

För samtliga abonnemang, vilket är de veckovisa tjänsterna, skickas en faktura en gång i början av varje månad för de tillfällen som är inplanerade för månaden. Betalningsfristen är 25 dagar. För alla klippkortstjänster skickas en faktura kort efter beställningen. Betalningsfristen för dessa tjänster är 10 dagar.

Vi erbjuder inte möjlighet till autogiro.

Har du några frågor kopplat till vår fakturering går det bra att kontakta vår supportavdelning på 0771-46 00 00. Du kan även kontakta oss via mejladressen support@myacademy.se.